Berita Panas!! Justin Bieber dan Katy Perry dedah kegiatan pedophilia di kalangan orang atasan di Hollywood


Penyanyi Justin Bieber tiba-tiba menbatalkan konsert dan membuat kenyataan bahawa industri muzik di Hollywood dikuasai oleh kuasa syaitan dan juga golongan pedophile. ( kecendurangan seks kepada budak-budak di bawah umur)

Pedofilia memegang industri muzik dan dia memutuskan untuk berhenti dan mengambil masa untuk dia berfikir.

Justin Bieber diberitahu bahawa di pesta yang dia hadiri akan ada suatu pesta khas untuk menyalahgunakan kanak-kanak sebagai habuan seks oleh ahli-ahli elite industri muzik. 

Berikut adalah kenyataannya: "Saya tidak mahu melakukannya. Saya benar-benar tidak. Mereka mengatakan bahawa kanak-kanak ini telah diberi dadah, ia amat teruk, "kata Bieber. 


Bieber mengatakan mereka menjanjikan tempat di dalam industri muzik sekiranya Bieber ikut serta. Saya akan diberi laluan untuk menjadi seorang yang sangat berjaya di dalam industri itu mengikut jejak langkah Jay z jika saya bersetuju untuk melakukannya., kata Bieber lagi. Ada perbezaan antara menjadi millionare dan billionare kata mereka kepada Bieber. 

"Untuk menyertai kelab, saya perlu melakukan perkara buruk kepada kanak-kanak yang lemah ini. Tetapi saya sedar bahawa itu tidak mencukupi untuk mereka. Saya juga perlu membunuh kanak-kanak kecil ini.", kata Bieber.

Saya diberitahu bahawa mereka akan merakam segala perbuatan tak bermoral terhadap kanak-kanak tersebut. Itulah cara mereka memiliki jiwa seseorang penyanyi yang terlibat. 

Mereka berkata bahawa kanak-kanak ini telah diperkosa oleh beberapa orang yang berbeza. Mereka berkata kanak-kanak iu mengalami pendarahan. Saya keluar dari situ tetapi saya dengar budak itu telah mati dan ianya terus menghantui saya. - Justin Bieber

Justin Bieber told hundreds of people at a Bible study class in Los Angeles that he has “woken up” to the “evils of the music industry” and he needs to take a break from the industry because it is “controlled by the absolute worst kind of people — pedophiles.”

Bieber has become a regular at the Bible study class held at the Montage in Beverly Hills and on Saturday 22nd July he shared what he described as a “horrific story” with the congregation and explained why he felt he had to quit his world tour.

Describing a party on tour — attended by the upper echelon of the music business, including executive VPs of development, producers, power agents and international financiers — Bieber said he was encouraged to sexually abuse a young child who had been bought to the party for the sexual gratification of the industry elite.

Bukan Justin saja yang telah mendedahkan kisah kegiatan seks keji bawah umur dikalangan orang atasan industri muzik di Hollywood. Ada beberapa artis yang lain juga pernah melaporkan kisah yang sama. 

Katy Perry memang selama ini dikenali sebagai penyanyi berunsurkan illuminati. Ini jelas di dalam video-videonya. Namun sejak akhir-akhir ini Katy Perry seolah-olah menjadi seorang yang tidak stabil mentalnya. Dia membuat pelbagai perangai gila termasuklah mengatakan dia letih dengan kegiatan dalaman industri muzik. Kejadian artis yang naik mendadak dan tiba-tiba menjadi seolah-olah mental ini pernah berlaku kepada Britney Spears, Kenya West, Shia dan Amanda Bynes. 


Dia juga turut membotakkan kepalanya. Katy Perry seolah-olah menjadi sedikit mereng dan melawan authority apabila memakai pakaian yang berunsurkan ritual illuminati di sebuah majlis dan membuat komen sinis  “All the news that’s fit to print”


Di Malam Met Gala, Katy Perry mempersembahkan lagu barunya berjudul Bon Apetit. Lagu itu bukan tentang makanan dan dia bukan menyanyi tentang kesedapan sekeping salmon. Ianya mengenai seks. Lebih tepat lagi, ia adalah tentang dia sebagai anak kucing - hamba seksual elit. Ini sebahagian daripada korus lagunya :

‘Cause I’m all that you want, boy
All that you can have, boy
Got me spread like a buffet
Bon appétit, baby


Cover album barunya menunjukkan simbol yang dia telah dibuffetkan oleh 3 orang lelaki golonggan elit. Konsertnya juga memberi gambaran simbolik seolah-olah dia dipegang oleh hidden hand.


Singkatnya, rentetan kontroversi dan kejadian aneh Katy Perry tidak rawak. Mereka sebenarnya mengikuti corak yang sama yang terus berlaku dalam industri hiburan. Semua simptom dan simbolisme ada di sana. Katy Perry berada dalam sistem elit dan ini sering membawa kepada perkara-perkara buruk. Mari kita berharap dia tidak menuju ke arah kemerosotan total. 

Adakah dia bakal menerima nasib yang sama seperti Michael Jackson? MJ mengalami pengakhiran yang teruk setelah dia ingin keluar dari belenggu "Iluminati" dan menemui Islam. Dia difitnah dan disaman tanpa henti. Dia diekori kemana saja selepas cuba untuk lari dari golongan elite ini. Kita kupas cerita Mj di lain kali. 

Cerita Katy mendedahkan kegiatan pedophile di dalam industri muzik hollywood tersebar apabila dia menceritakan hal itu kepada teman-teman rapatnya. 

Katy Perry mengatakan dia tidak mahu lagi menjadi Katy Perry. Dia tidak mahu lagi menjalani hidupnya kerana mereka semua pedophile.

“I can’t live this life any longer. They’re all pedophiles. What they do to these children is sick.”

She continues to elaborate, visibly traumatized by the things she’s witnessed:

“And they’re every where you go. It’s like they’re not even trying to hide it. They flaunt it like it’s a badge of honor” “The producers, the executives, the big names… They’re all in on it”

“It’s like an exclusive club that you can only join if you do these evil things to innocent children… And it’s not just dirty old men, it’s all of them. Even the women.”

“They say to me, ‘Katy, you need to take the next step in your career’, but there’s no way I would do those things to kids.”

Terdahulu artis lain yang pernah mendedahkan kegiatan pelakuan seks bawah umur dikalangan orang atasan di Hollywood adalah Elijah Wood ( Pelakon utama Lord of the Rings ) , Corey Feldman dan Brad Pitt.

Kata Brad Pitt yang telah berkecimpung selama 30 tahun di dalam bidang industri perfileman di Hollywood.  Dia telah jelak melihat bahagian buruk industri ini. Hollywood di kuasai oleh pertubuhan rahsia iaitu illuminati yang terdiri dari orang-orang rahsia, ahli politik, para banker dan para media. Mereka ini yang yang mengawal Hollywood dan terlibat di dalam kegiatan seks bawah umur. Mereka tidak peduli tentang filem. Yang mereka fikirkan hanya wang dan kuasa. Kanak-kanak ingin menjadi bintang atau ibu bapa yang inginkan anak mereka popular juga sanggup berkorban berbuat apa saja untuk menjadi terkenal.



Wallahualam. Tidak pasti berita ini benar atau dibuat-buat tetapi pastinya pihak Katy dan Justin Bieber tidak memberi sebarang maklum balas apabila ditanya tentang kesahihan berita ini.

Dikuasakan oleh Blogger.