Apabila kucing dan anjing dipedajal dengan costume..inilah rupanya | 10 gambar


Ini tak lain tak bukan kerja mat salleh time perayaan halloween. Bukan dia dan keluarga dia je yang sibuk berkostum, si comel pun terbabit juga. Ada juga owner-owner pet yang memang saja-saja suka dressingkan haiwan kesayangan  mereka.  Ada pemilik kucing yang suka pakaikan kucing dia baju princess, t shirt, topi, spek mata, stokin untuk suka-suka aja.  Mereka lakukan kerasa sayang yang melampau. Macam anak dia, dia buatnya manakala ada juga yang saja pedajal haiwan-haiwan peliharaan mereka dengan kostum-kostum pelik supaya mereka boleh ketawa keseronokkan apabila melihatnya.

Ada segelintir pecinta haiwan mengecam pemakaian baju atau kostum kepada binatang. Bagi mereka itu adalah salah satu dari ciri penderaan. Bagi saya mereka ini terlalu sensitif. Well semua ada pendapat masing-masing, kan? Asalkan kau bagi makan dan kasih sayang yang mencukupi dan tidak mendera mereka dengan perbuatan sudah cukup rasanya. Wallahualam. Apa pendapat korang?

Jom tengok gambar owner pedajal kucing dan anjing mereka dengan kostum-kostum melampau ini. Comel je.

Diaorang kata saya boleh jadi apa saja, jadi saya jadi hippies.
Mereka kata saya boleh jadi apa saja, jadi saya jadi Marilyn Monroe
Mereka kata saya boleh jadi apa saja, jadi saya jadi DarthVader

Mereka kata saya boleh jadi apa saja, jadi saya jadi scuba diver
Nama kita Cat-tain Cat Sparrow

I wanna dance do you like cha cha cha?
we are superheroes
Kami budak rasta!
Saya jadi mak cik, mak cik jenab. Jom shopping sama-sama
I'm Joker. Why so sewious?

Dikuasakan oleh Blogger.