MOBROG - Cara Mudah Buat Duit Sampingan Dengan Buat Survey



Mesti anda dah jumpa macam-macam laman web survey yang boleh buat duit sampingan kan?. Untuk anda yang ada masa terluang dan mahu duit poket yang mudah, bolehlah cuba buat survey di Mobrog. 

MOBROG merupakan perkhidmatan yang disediakan oleh syarikat penyelidikan pasaran Dr. Grieger & Cie. dari Jerman. Syarikat ini menjalankan kaji selidik di seluruh dunia di internet dan melalui aplikasi kajian telefon pintar. Peserta yang berjaya membuat kaji selidik/survey yang diberikan akan  menerima ganjaran yang boleh ditebus melalui akaun PayPal. Kajian yang di hantar mempunyai kumpulan sasaran tertentu seperti untuk orang yang mempunyai anak dan sebagainya. Jika anda tidak layak untuk kajian tersebut jangan putus asa, tunggu untuk kajian seterusnya.


Ganjaran di bayar dalam matawang USD. Pastikan anda ada akaun Paypal kerana wang anda akan dimasukkan ke dalam akaun Paypal. Yang tiada Paypal tu, buatlah akaun Paypal anda di SINI.
   
Setelah wang anda mencapai USD6.25 (minimum cash out) anda boleh menebus keluar wang tersebut serta merta dan wang akan sampai ke dalam akaun Paypal anda dalam masa 24 jam. Saya dah buat dan berjaya tebus US6.25 dan wang masuk ke akaun Paypal saya tidak sampai 1 jam!. Dapatlah lebih kurang RM24.00 - RM 25.00 bila ditukar kepada matawang kita. Siapa nak bagi kan.. Dan saya sekarang dalam proses untuk tebus kali ke dua. Jika anda telah berjaya daftar, anda juga boleh menjemput rakan anda menyertai Mobrog dan boleh dapat ganjaran USD1.00 (jika rakan anda menerima jemputan anda dan aktif membuat beberapa survey).

Jom tengok bukti saya :

Perlu USD0.12 je lagi untuk tebus kali kedua..lepas buat lagi satu survey boleh tebus dah..:)

Duit dah di masukkan ke Paypal
 
Jika anda mempunyai telefon pintar (iPhone, Blackberry atau Android) anda boleh memuat turun aplikasi MOBROG dari kedai aplikasi anda.

Kaji selidik MOBROG sangat mudah:
  •      Muat turun aplikasi kami dari kedai app.
  •      Masukkan butiran mengenai diri anda dan minat anda dalam profil anda dalam app.
  •      Mengambil bahagian dalam kaji selidik menggunakan aplikasi dan dibayar.

Jom cuba buat ---> MOBROG MALAYSIA

Saya akan kongsikan lagi laman web survey yang lain di masa akan datang..tungggguuu!!.. :)

SELAMAT MENCUBA!!..
Dikuasakan oleh Blogger.