Leonardo Dicaprio Adalah Seorang Playboy Besar Di Hollywood


Semestinya ramai yang mengenali aktor kacak bernama Leonardo DiCaprio ini. Filem-filem lakonannya kebanyakkannya box office dan dia sendiri adalah aktor yang sangat hebat. Setiap watak yang dilakonkannya dijiwainya dengan bersungguh-sungguh dan memberi kesan ke dalam jiwa penonton. Memang tidak dinafikan kehebatannya berlakon. Lebih-lebih lagi dengan wajahnya yang kacak, dia sememangnya istimewa.

Antara filem hebat lakonannya adalah Titanic, The Beach, Catch Me If You Can, The Aviator, The Departed, Shutter Island, Inception, The great Gatsby serta banyak lagi.  Lihatkan list filem lakonan Leonardo DiCaprio di sini


Tetapi tahukah anda Leonardo DiCaprio yang berusia 42 tahun ini tidak pernah berkahwin dan dia juga adalah seorang playboy? Lifestylenya dikelilingi wanita-wanita jelita, supermodel dan sexy. Beliau adalah seorang lelaki yang kerap bertukar pasangan. Antara wanita yang pernah mendampinginya adalah Trishelle Cannatella, Bridget Hall, Brittany Daniel, Claire Danes, Kristen Zang, Natasha Henstridge, Demi Moore, Miranda Kerr, Rihanna, Naomi Campbell, Bijou Phillips, Amber Valletta, Eva Herzigová, Alyssa Sourovoya, Paris Hilton, Natalie Denning, Gisele Bündchen, Bar Refaeli, Blake Lively, Erin Heatherton, Toni Garrn serta banyak lagi.

Letih nak taip. Itu yang wartawan tahu, yang wartawan tak tahu berapa ramai lagi tak tahu ler..Dalam ramai-ramai wanita ini hubungan Leonardo yang paling lama adalah dengan Bar Refaeli iaitu selama 5 tahun. Yang lain semuanya bagaikan angin lalu...

Foto Leo dan Bar Rafaeli 

Apabila ditanya tentang perkahwinan Leonardo menjawab..

"That time will come when that time comes. The truth is, you can’t predict marriage. You can’t plan it. It’s just going to happen when it happens."

#Catatan admin
Saya rasa ini kerana Leonardo belum bertemu cinta sejatinya. The one yang ditakdirkan untuknya. memang susah untuk merubah habit seorang playboy tetapi itu kerana dia belum bertemu seseorang yang boleh membuatnya jatuh cinta. Jikalau dia bertemu soulmatenya, pasti dia akan berubah. 

Kebaikan dan Keistimewaan Leonardo DiCaprio

Biarpun orang mengelarnya kaki berpeleseran,buaya darat, player dan sebagainya Leonardo punyai satu keistimewaan yang saya anggap romantik iaitu dia sangat menyayangi ibunya. Leo dikatakan pernah bergaduh berebut beg chanel limited edition di suatu auction. Difikirkan untuk teman wanitanya. Rupanya untuk hadiah kepada ibu. 

Berlainan dengan selebriti lain yang sibuk membawa pasangan hidup masing-masing, Leonardo membawa ibunya ke upacara oscar, grammy dan upacara-upacara premier filem yang terbesar Hollywood, meninggalkan awek-aweknya melopong di rumah.  Mereka kelihatan sungguh romantik bersama. Bukan sekali dua malah banyak kali. Mungkin cintanya kepada model-model jelita mudah luntur tapi cintanya pada ibunya untuk selama-lamanya. 

Leonardo sering memberi ucapan khas untuk ibunya berbunyi....

"I would not be standing here without you."

HE WISHED HER A HAPPY BIRTHDAY FROM THE BAFTA STAGE
When he's not thanking his parents, he's calling them out in other ways – and yes, typically in a room chock-full of Hollywood royalty. When he won the BAFTA Award for best actor for The Revenant, he took a moment to not only thank his mom for all she had done for him over the years, but also to wish her a happy birthday. "There's one person I have to thank," DiCaprio said. "I would not be standing up here if it weren't for this person. I didn't grow up in a life of privilege – I grew up in a very rough neighborhood in East Los Angeles, and this women drove me for three hours a day to a different school to show me a different opportunity. It is her birthday today. So Mom, happy birthday. I love you very much." source 

Anak yang baik :) 

#Semoga apabila anak-anakku dewasa nanti, mereka  juga akan menyayangi aku seperti ini. Amin


Dikuasakan oleh Blogger.